Futbol denilince tabiki de akla iki oyun geliyor. Bunlardan biri FIFA ve bir diğeri de tabiki de PES. PES serisi her ne kadar 2013 yılından sonra düşüşe geçse de , bir çok yenilikle beraber eski gücüne kavuşmaya çalışıyor. Son olarak PES 16 ile oyuncu kitlesini mutlu eden Konami oyuna getirdiği yenilikler ve lisans haklarıyla oyuncuları memnun etmeyi başarmıştı. PES 2016 Euro 2016 temalı oyunuyla bir hayli ilgi çekmiş, PES 16 Anniversary Mod’u ücretsiz yayınlayarak bir çok FIFA kullanıcısına da PES oynatmıştı.

pes17çıkıştarihi

PES 2017 oyununa dair açıklanan en önemli bilgiler oyunda bir çok lisansı olmayan takımın sonunda lisansına yani orjinal takım oyuncu adları, takım ismi logosu ve formalarına kavuşması olsa gerek. Tabiki bunların yanı sıra takımların stadlarını ve taraftarlarını da sonunda bir PES oyununda tam olarak görebileceğiz. Ayrıca PES 17 oyunu yapılan açıklamalar doğrultusunda en iddialı PES serisi oyunu olarak gösteriliyor. Yapımcılar yeni çıkaracakları oyunun FIFA’ya her zamankinden fazla kafa tutacağını söylüyor. 

pes2017demo

PES 2017 demosunda yer alacak takımları yukarıdan görebilirsiniz.

Biz gelelim başlıktaki konuya,yeni PES oyununun demo sürümü ile ne zaman buluşacağız?

PES 2017 Demo Ne Zaman Çıkacak? PES 17 Demo Çıkış Tarihi Nedir?

Pro Evolution Soccer 2017 (PES 2017) oyununun Demosu geçtiğimiz sene 14 Ağustos 2016 tarihinde PS4, Xbox One ve PC için çıkış yapmıştı. Bu yıl ise 24 AĞUSTOS 2016 tarihinde PS4 ve Xbox One için çıkış yapacak. DEMO PC’e gelmeyecek.

PES 17 TAM SÜRÜM NE ZAMAN ÇIKACAK? TIKLA!

Strateji oyunlarına olan ilgisinden FIFA'da stoperleri sur niyetine kullanırken, Call of Duty'de ise tam bir Jannisary'e dönüşüyor.

28 Comments

  1. pes oyununu artık önemseyen pekte kimse kalmamış gibi duruyorken geliştiricilerin hala uğraş vermesi gerçekten çok garip. demekki fifadan haberleri falan yok

    Reply
    • hhhaaaa olumm her kes pese tutkun roboott fifa bunuda anlaki nokia larda olan futbol oyunlarindada lisans vardiii yani esas olan oynaninnn

      Reply
    • marsta mı yaşıyorsun sen

      Reply
    • Yahu siz neyden bahsediyorsunuz fifa nın neresinin grafiği iyi iğrenç rezil ötesi grafikleri almış başına giderken pes yıllardır oyuncu tiplerini birebir yapıyor. Fifa nın ki atari oyunuyla eş değer neredeyse ve en iyi fifa oyunu da fifa 99 dur bana göre.. Yılladır fifa oynadım ara da bi fifa olmayınca pes oynadım kesinlikle grafik açısından pes daha iyi ve fifa 15-16 tamamen rezalet ve birbirlerinin aynısı üstelik hileci ve sinir bozucu bir yapısı var oyunun saçma sapan bug’lar orta sahayı biraz geçince çekilen şutların gol olması vsvs fifa o yüzden sadece 17 de değiştirmiş olabilir bu saçma yapısını ama ben bu yıl pes oynacağım abi!

      Reply
  2. ozan sarıbaloğlu bi git allahım ya :d
    Fifa nedir grafikleri iyi başka bişeyi yok ki Pes fifayı ezer abim bunu da bil ağlama buralarda git EA SPORTS sayfalarında ağla

    Reply
    • Asıl Pes Nedir Ceza Sahası İçşnde Her Plase veya Şut Gol Oluyo Ve futbol oyunları konusunda bilgisiz olduğunu çok belli etmişsin pes in grafiği fifadan daha iyi fifa nın oynanışı daha iyi

      Reply
      • PES İN HER BİR OZELLİGİ FİFADAN 100 KAT DAHA İYİ AKLİNİZA SOKUN

        Reply
      • birader peste her vurdugun gol oluyor falan demişsinde ben bir ara full fıfa oynadım fıfa 15 ve fıfa 16yı iyi biliyorum nerdeyse her şutum gol oldu uzaktan çektigim 😀 o ne olcak 😀 aynı senin gibi şunu yapamazsın pesteki gibi bunu yapamazsın pesteki gibi bir sürü şey saydı bunların hepsini gerçekten çok oynayan iyi oynayanlar yapabilir dedi ben başladım 1-2 maç alışma olarak geçtikten sonra sonraki tüm maçlarda en az 4-5 tane uzaktan golüm var hemde peste bile atamıcagın türden goller bile var neuere bi maçta 4-5 defa beşik golü atmışlıgım var hemde 2-3 tanesi uzaktan çekilen şut 😀 yani boşuna pes e suç atma fıfada ben peste bi maçta atamadıgım kadar gol sayısını fıfada defalarca attım 😀 bi maçta 15 gole ulasmıslıgım var 😀
        ayrıca fıfada taktikler belli ben real madridi yaptıgım bir hata yüzünden 6-1 evimde yenilmistim şampiyonlar liginde sonra sinirlendim deplasmanda 7-2 yendim hemde bir taktik yapıp
        hemde galatasarayla la 😀 galatasarayla güncel kadrosuyla ozamanın 😀

        Reply
  3. Merakla bekliyorum pes 17 demosunu sadece

    Reply
  4. PES BU SENE SÜPRİZ YAPIP BEKLENTİLERİ AŞABİLİR…

    Reply
  5. ozan güldürdün kardeş herkes PES ci bunu bil fifada hd değil grafikleri azıcık iyi + fifayı cok az kişi oynuyor birde fifa 17 için 8 gb ram 2 gb ekran kartı olması lazım al fifa oyna 😀 pes online free sürümünü çıkartıyor fifa ise 150 liraya multiplayer oynatıyor hangisi iyi pes bedava fifa 150 lira ?? PES <33

    Reply
    • Kardeşim asıl herkes fifa oynuyor pes bi oyun çıkartıyor çok az gelişme yapıyor ve eğer param varsa kesinlikle fifayı tercih ederim

      Reply
  6. Yenıler bılmez pes i onlarsa 17 de ogrenecek pesı .

    Reply
  7. Yenıler bılmez pes i onlarda 17 de ogrenecek pesı .

    Reply
  8. KARDES FIFANIN OYUNLARI BES PARA ETMEZ OKEY TAKIMLAR LISANSLI GRAFIKLER MUTHIS AMA OYUN TAD VERMIYOR PES KAADAR SONUNA KADAR PES

    Reply
  9. Sanırım gamescom 2016’ya ertelendi ya 🙁

    Reply
  10. Çok teşekkürler merakla bekliyorum

    Reply
    • Bizde beklemekteyiz zaten supriz yapacaklarını bahsettiler pes2017 yapımcıları

      Reply
  11. pes fifadan daha iyi

    Reply
    • Arkadaşlar pesin demosu niye çıkmadı ne Zaman çıkacak

      Reply
  12. YAAA BU PES 16 DEMO NERDE KALDİ HİC Bİ YERDE YOK

    Reply
  13. Boş boş konusuyosunuz burda. yok fifa iyi yok pes iyi. pes 4 ten 12 ye kadar araliksiz oynadim. pes dediniz mi hayat dururdu benim icin kac turnuva kazanmisligim vardir kim bilir.
    taki pesin 11 veya 12 inci oyununa kadar. cildirdim artik ve 13 te fifa ya geçtim o gum bugundur fifadayim. ve pes 13 hariç hicbir oyununda , gram yaklasamaz fifa ya. satislarda da ezdi geçti zaten. ben taraf tutmuyorum pesin her sene oyununu yine oynuyorum ama hep hayal kirikligi.
    asla fifadaki gerçekciligi vermedi. grafikle olmuyo hersey. Ama bu sene iki oyunda cok guzel geliyo gibi duruyo. sahsen ben ikisinide alicam. inşallah pes bu sefer basaricak inanıyorum.

    Reply
  14. Pesin demosu niye çıkmadı bilen varmı

    Reply
  15. Zamaninda iyi bir oyunla baslasalardi cevabim desik olurdu. para verip onlarin poposunu kaldiracagima illegal alirim,

    Reply
  16. Arkadaşlar PES 2017 DEMO niye hala çıkmadı.Bilen var mı ?

    Reply
    • 24 ağustos pes 2017 demo çıkış tarihi

      Reply
  17. 24 ağustosta pes 2017 demo çıkacak

    Reply
  18. Halaaa fifa diyenler var şaşıyorum doğrusu nasıl fifa oynamaktan zevk alabiliyorsunuz anlamış değilim
    en iyi futbol oyunudur pes 2006 ve pes 2016 (.)

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*